onsdag 31 december 2008

Fullt upp idag.
Har haft VLT på besök, resultatet av det kan ni se i måndagens tidning tror jag.
Senare kom Johanna och Aurora hit och hälsade på en stund. Trevligt var det...
Ska bli så spännande när deras lilla bebis kommer om några veckor, magen bara växer och växer nu. Man behöver inte längta efter fler barn när folk runt omkring får bebisar. Det räcker bra med att få gosa lite med andras....
Inte för att det skulle vara aktuellt ändå med fler barn. Vi bor tillräckligt trångt redan nu och jag vill gärna ha tid med de barnen jag har.

När Johanna och Aurora åkte hem började en desperat jakt här hemma. Jag försökte leta reda på hårnålar, tyvärr utan resultat.
Jag rotade igenom varje tänkbart utrymme och hittade följande:
*säkerhetsnålar
*knappnålar
*synålar
*en årsförbrukning gamla batterier
*Nandis avklippta hår i en turkos hårsnodd
*delar till en playmogubbe
*typ hundra tamponger

med mera med mera

Jag blev tillslut tvungen att inse att jag snällt fick klara mig med de hårnålar jag redan hade.
Åkte sen ner på stan och hjälpte Linda att inventera butiken.
Ställer ju alltid upp för en vän i nöd:-)
När det var klart åkte jag hem till Marica och drack lite cider och ungefär där är jag nu.
Alltså inte hemma hos Marica utan hemma, men jag kom hem för ett tag sen.
Är mkt mkt trött och ska släpa mig till sängen alldeles snart.

I morgon blir det summering av 2008.

Tills dess:

Peace

Inga kommentarer: