söndag 11 januari 2009


Som en följd av min meningslöshetskänsla (kul med långa ord:-) )gick jag igår ut och svirade lite. Ja jag drack lite för mkt alkohol och krogbesöket känns idag helt onödigt, men jag känner att jag lever och det är ju alltid positivt.

Marica undrade igår eftermiddag om jag skulle med på fest och efter en stunds tvekan (och en mkt missnöjd sambo) tackade jag ja.
Efter en del tjafs här hemma tog jag mitt pick och pack och gick hem till Marica.
Där svidade vi om, ringde och fixade mer vin och sen begav vi oss till Joel, där festen var alltså.
Blev snabbt full och glad och som alla vet sviktar ju omdömet en aning när man dricker. Därför bestämde vi att vi skulle gå på BLÅ MÅNEN, trots att vi innan hade bestämt att vi absolut inte skulle gå ut.
På BLÅ MÅNEN var det mycket folk och det var väl kul, men vi ångrade snabbt att vi hade följt med dit. Var där i knappt en timme, sen gick vi och slafsade mat.
llamående för båda parter gjorde att vi lämnade hälften av maten och gick till bussen istället.
Haha, på bussen kände jag mig som en fjortis. Vi satt längst bak, med benen uppslängda och ögonen halvslutna. Så som de lätt blir när man är full och trött.
Bussresan kändes väldigt lång och när vi äntligen var hemma kom jag på att jag inte hade nån nyckel hem. Danne svarade inte i telefon så jag gick hem till Marica och sov på soffan.
Vaknade halv åtta i morse av att Danne ringde och väckte mig.
Var sjukt trött, men mådde rätt bra faktiskt.
Gick sen hem och la mig en stund på soffan och försökte sova mitt i barnskrik och Tv-ljud. Gick väl sådär...

Kul kväll iaf och skönt att slippa vara bakis.

Inga kommentarer: