tisdag 10 februari 2009

Fy fan, jag får ett utbrott snart!!!!

Indi blev magsjuk inatt så nu är alla kidsen hemma från dagis och det är inte skitkul precis. De blir så fruktansvärt uttråkade här hemma och det är ju inte precis så att vi kan gå ut och hitta på nåt när Indi skiter vatten.

Nandi kräktes i fredags och vi trodde inte det var nån magsjuka eftersom det inte blev nåt mer än så och ingen annan blev sjuk heller. Trodde han hade fått i sig nåt dåligt, men tydligen var det väl magsjuka ändå eftersom Indi är sjuk nu.
Nandi skulle kanske få sova hos farmor inatt, det bestämdes igår. Hoppas verkligen att han får göra det nu ändå, han har ju redan varit sjuk och det är ju flera dagar sen så förhoppningsvis vill hon ha honom.
Han är den som blir mest rastlös av att var hemma. Inget man föreslår är kul tycker han.

-Vill du rita Nandi?
-Nej
-Vill du klippa lite?
-Nej
-Vill du leka med lego?
-Nej
-Vill du kolla på nån film då?
-Nej

Allt man föreslår ratas direkt av lilla herrn.

Kul är också att allt är slut hemma och jag inte kan gå iväg till affären heller.
Det suger verkligen pung det här...


Tråkigt klagoinlägg det här, men allt känns blä nu.

Förresten hade en anonym frågat vad Isak dog av.
Svarar gärna på det men vill först veta vem som undrar.

Peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag heter Sandra och jag har läst din blogg länge och har funderat länge på vad din son dog av. Vill du inte svara så behöver du inte, för det angår ju inte mig.