onsdag 8 april 2009

Blev inte mkt gjort igår efter mitt inlägg.
Jag däckade i soffan före nio och sov sen hela natten, med några avbrott för hostattacker. FAttar inte var hostan kom ifrån så plötsligt och inte fan var det skönt att hosta när man har en nyopererad hals.
Jag gav iaf upp strax efter sex i morse och gick upp. Satt bara och glodde i soffan och väntade på att Indi skulle vakna, men han var tydligen trött idag. Kvart i åtta vaknade han och vi skulle vara på dagis åtta. Fast honom är det ju bara att klä på och sen dra, han protesterar inte mkt.
Så nu sitter jag här på balkongen, kallt är det idag men skönt med frisk luft ändå.
Känner mig lurad på det fina vädret för senast igår kollade jag aftonbladets vädersida och då skulle det minsann vara sol och 15 grader idag.
Det är det ju inte...

Laddar lite för att hoppa in i duschen och sen åka ner på stan. Måste till banken och sätta in pengar och sen ska jag leta efter gummistövlar till kidsen.
Vet fan inte vad de har för storlek längre, får chansa lite.
Hellre lite stora än för små iaf, fast inte för stora ändå för då åker de ju av.
Jag får väl byta om de inte passar, inte hela världen.

Fått veta också att det blir lite jobb i sommar och det var ju tur, behöver alla jobbdagar jag kan få. Vet dock inte hur mkt än, men jag antar att det delas rättvist på mig och en tjej till. Det känns skönt oaf att jag är kvar där fortfarande, det har varit lite stökigt med vikarierna. Bara jag och en till som är kvar sen oktober.

Fan nu är mina fingar stelfrusna, jag får återkomma när tid finns.

Peace

Inga kommentarer: