lördag 11 april 2009

Mår inte så bra idag, har sorg och den gnager i bröstet på mig.
Min lilla morfar lämnade in igår och trots att han nu är fri från sin orättvisa sjukdom så känns det så tomt och overkligt.
Jag hann inte träffa honom på sjukhuset och det känns inte bra alls. Hade velat ta farväl innan han kilade vidare, men tyvärr blev det inte så.
Ska iaf till patologen i dagarna och ta farväl, fast det är ju bara hans tunna skal kvar men ändå.
Han var ju religiös min morfar och att han dog på Jesus dödsdag långfredagen känns naturligt på nåt sätt.

Lilla morfar, jag kommer sakna dig och bär med mig alla fina minnen.


ANnars har jag inte så mkt annat att skriva.
Fixade Nandis och Indis rum i torsdags och det blev jättebra. De är nöjda båda två och Indi har nu sovit två nätter i sin stora säng.

I går var vi I Niche och Johannas stuga och när vi kom hem fick jag veta om morfar, så dte blev inte mkt mer gjort igår.

Idag blir det karuseller vid Elbakajen och sen påskmiddag hos Dannes mamma.

I morgon ska vi fixa SHantis rum och sen ska jag tvätta. ska försöka hinna med ett besök till farmor också.

Nu ska jag fixa mitt yttre och sen bär det iväg.

Peace

Inga kommentarer: