torsdag 23 april 2009

Börjar med att tacka Hanna för kommentaren. Det värmer att höra sånt, speciellt när man känner sig lite nere.

Inte fått nåt viktigt alls gjort idag, men har lovat mig själv att efter den här ciggen så ska jag sätta fart. Ska träffa min blivande arbetsgivare om två timmar (förutsatt att hon tycker om mig alltså) och efter det hämtar jag kidsen som vanligt.

Ska väl passa på att vara ute efter dagis eftersom vädret är så fantastiskt, dte är inte okej att vara inne när solen skiner som besatt.
När Danne kommer ska vi åka och handla och sen har jag lovat kidsen att äta på Donkan. Jag gillar inte maten där, men ibland får man väl offra sig för familjen.
Det är ju som vanligt helg för oss redan på torsdagen eftersom Danne kommer hem och kidsen är lediga från dagis på fredagar. Så jag får offra mig som sagt...

Hoppas verkligen att det klickar hos den nya brukaren. Personkemin är ju det absolut viktigaste när man jobbar som personlig assistent och även om det inte är meningen att jag ska jobba som det resten av livet så är det ju skönt att bli omtyckt.
Hoppas även på mkt jobb i sommar så att vi kan åka utomlands i höst. Blir väl ingen längre resa, jag vill ju inte utsätta övriga resenärer för lidande i många timmar:-)
Men en vecka eller två på Kanarieholmarna duger bra, det är ju ändå värmen jag vill åt. Och känslan av att få komma bort...
Så jag hoppas på det bästa med det här nya jobbet.

I kväll har jag tänkt ta med mig min kära bror till Sigurdsgatan och lyssna på underbara Marit Bergman, men känner jag mig såhär hängig är det ju bara att glömma, hoppas jag piggnar till på eftermiddagen. Vet heller inte hur lillebror mår i dag, han var ju ute och roade sig igår. Promoe spelade ju igår och där var brorsan och svängde sina lurviga, så hur han mår får vi se.

Nej kära vänner nu borde jag verkligen sätta fart, vill ha morgondagen fri från måsten och då lär jag ju städa nu.

Peace

Inga kommentarer: