onsdag 20 maj 2009

Diskat har jag inte gjort, fy på mig, men jag har sagt det många ggr föut och jag kan säga det igen; diska är min värsta syssla, alla kategorier.
Men jag har ändå gjort lite nytta här och strax ska jag bädda rent i min säng och sen somnar jag nog på två röda. Ska kolla på "PS, I love you" tänkte jag, men som sagt jag kommer nog slockna direkt. Har en förhoppning också om att Danne kommer hem i natt, dock sa han att de skulle åka hem i morgon bitti, men jag vill ju så gärna ha hem honom tidigare och han brukar överraska om han kan. Men jag dör inte av besvikelse om han inte är hemma när jag vaknar i morgon, vet ju att han kommer efter lunch nån gång då så...

Känner nu att jag är hungrig också, men jag har svårt för att äta så här sent. Kanske ska göra ett försök ändå.
Vi säger så.

Peace

Inga kommentarer: