måndag 25 maj 2009

Tar igen mig en stund efter några timmar på stan. Shanti var visst inte så dålig ändå, inget alvedon behövdes och hans status har ändå varit på topp. Skönt det, då blir det dagis i morgon vilket vi båda uppskattar.

Vi har iaf haft en mysig dag tillsammans och mitt hjärta brinner när han säger:
"Jag tycker om att vara ensam med dig mamma"
Han är en klok liten kille, det har han alltid varit, och han säger så smarta grejer ibland att jag nästan tappar hakan. Det är kul att han växer och blir större, men till och från hugger det till av vemod och nån ensam tår tränger fram i ögonvrån.
Skolan till hösten....
Så stort och så spännande, för oss båda.

Snart ska de andra två trollungarna hämtas och sen blir det date med sandlådan. Hoppas Marica och tjejerna kommer och joinar oss, det är värde att vara ensam vuxen i lekparken.

Jaha, nu får jag inte använda datorn mer, Shanti har paxat den.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Vi kommer ;-)
Iraniern hämtar mej, så ska vi bara hem & byta om, sen kommer jag vinglades på cykeln.. ;-)