onsdag 14 oktober 2009

Har så mycket att göra nu att jag blir alldeles paralyserad. Allt jobbrelaterat, körkortet, flytten och det faktum att jag kommer vara själv med kidsen hela helgen blir för mycket. Vet inte i vilken ända jag ska börja och det resulterar i att allt blir sämre gjort eller inte gjort alls.
Men strax, när kidsen har lagt sig, ska jag packa ner det mesta i köket iaf.
Har liksom inte så mycket tid på mig nu, det är kvällstid som gäller för på dagarna hinns det inte med. Men det ska väl gå, på nåt konstigt sätt så hinner jag alltid ändå.

Nu ska Indi lägga sig och jag antar att jag får läsa hans favvobok idag igen. Han älskar Alfonsböckerna och den absoluta favoriten är "Alfons och hemlige Mållgan", den har jag läst varje kväll i två veckor. Börjar bli en aning tjatigt faktiskt.

Peace

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för din feedback:) Ja det är precis så som du skriver som jag tänker. Man tänker ett steg längre och på framtiden.

Jag tycker att det är alldeles för ovisst och jag skulle heller aldrig förlåta mig själv.
Man får handla med sunt förnuft helt enkelt, undvika folkmassor och preparera kroppen med ännu mer nyttigheter. Som om man inte redan gör det som gravid;)

Ha en bra kväll eller man kanske ska säga natt i ditt fall?;)
Kram